T O P

  • By -

IIlIlIlIIIlIlIlII

Tak nějak to vypadá, když se snažíš z davu vyfiltrovat teroristy. Všichni ví, že splývat s okolím je jedna z hlavních taktik Hamásu. Dále také všichni ví, že v této části světa - blízký východ - není raritou, že se bojů účastní i děti, nebo že vzdávající se militant má pod oděvem výbušnou vestu/ granát. Všechno co vidíme jsou přímé následky taktik Hamásu a podobných skupin. Bohužel. Nevím jak jinak by to měl Izrael udělat, Hamás se jim sám nevydá, nezbývá než plevel ze záhonu vytrhat centimetr po centimetru, stonek po stonku.


Dreadfulmanturtle

Cena guerillové války je že v konfliktu implikuje civilisty. On je důvod proč armády mají uniformy a proč mezinárodní právo zakazuje aby se bojovníci vydávali za civilisty. Docela mi to připomíná Vietnam. Tak taky Le Duan a spol. zařídili že za to lidi vinili stranu co tuhle volbu neučinila.


ChickenDependent7041

Ne, tak nějak (viz níže) to vypadá když jedna strana považuje ty druhé za podlidi a provozuje voči nim brutální vojenskou okupaci. Ale hlavně ze čecháčkovští machri na redditu budu všechno obhajovat, ani si nepřečtou co, jen aby si pohonili ego že stojí na té "správné" (čti bílé/nearabské/silnější) straně. Hnus. --- > The Palestinians we spoke with said that on the morning of Dec. 7, when the Beit Lahiya photos were taken, Israeli soldiers entered the neighborhood and ordered all civilians to leave their homes. “They were shouting: ‘All civilians must come down and surrender,’” [...] Four different witnesses separately told +972 and Local Call that while sitting handcuffed in the street, soldiers entered homes in the neighborhood and set them on fire; +972 and Local Call have obtained photos of one of the burned houses. The soldiers told the detainees they had been arrested because “they didn’t evacuate to the southern Gaza Strip.” > “A soldier asked me, ‘What’s your name?’ and started punching me in the stomach and kicking me. He said, ‘You’ve been in Hamas for two years, tell me how they recruited you.’ I told him I was a student. Two soldiers opened my legs and punched me there and punched me in the face. I started coughing and realized that I wasn’t breathing. [...] I told the soldier that it hurt, and he stopped and asked where; I told him in the stomach, and then he hit me hard in the stomach. > Inside the military base, the Palestinians were held in clusters of around 100. According to the testimonies, they were handcuffed and blindfolded the whole time, and permitted to rest only between midnight and 5 a.m. [...] [T]he soldiers guarding them had green laser flashlights that they used to mark anyone who moved, changed position because of pain, or made a sound. The Shawish brought these detainees to soldiers standing on the other side of the barbed wire fence surrounding the facility, where they were punished. According to testimonies, the most common punishment was being tied to a fence and having to raise their arms for several hours. Whoever lowered them was taken away by the soldiers and beaten. > “I was detained for 18 days,” a young man told Al Jazeera. “[The soldier] sees you falling asleep, takes a lighter, and burns your back. They put out cigarettes on my back a few times. One of the guys [who was blindfolded] said to [the soldier], ‘I want to drink water,’ and the soldier told him to open his mouth and then spat in it.” Another detainee said he was tortured for five or six days. “‘You want to go to the bathroom? Forbidden,’” he recounted being told. “[The soldier] beats you. And I’m not Hamas, what am I to blame for? But he keeps telling you: ‘You are Hamas, everyone who remains in Gaza [City] is Hamas. If you weren’t Hamas, you would have gone to the south. We told you to go south.’”


Pretty_Egg6782

Jo a HamaISIS nepovažuje židy na nelidi a nechce aby měli stát?


Podprsenka_IV

A tohle se týká česka přesně jak?


grhevmed

Vzhledem k tomu, že spolu s Maďarskem jsme na celým světě poslední neochvějní spojenci Izraele, tak to vypovídá o našich morálních hodnotách a vůli respektovat mezinárodní právo. Ani Bělorusko není k Rusku tak loajální jako my k Izraeli.


mufanek

Přemýšlím jestli je tohle neznalost, ignorantství nebo troll.


grhevmed

To je fakt. Nulová kritika ke zločinům Izraele, a to ani k těm z minulosti. Blokování sankcí vůči Izraelcům atd. Když už i Amerika uvalí sankce a ČR ty stejný sankce na půdě EU zablokuje, jak to chceš jinak nazvat než slepá loajálnost?


mufanek

Tak část hlasování, které jsem o tomto konfliktu zachytil měla docela problém jednostranosti. Ať už třeba hlasování OSN, kde tak nějak zapomněli, že na tom nese vinu i Hamas, tak i v EU. Když se podíváš na argumentaci ČR a komentáře, tak zjistíš, že s námi souhlasily (byť tak nehlasovaly) další 4 země. Jinak nevím proč bychom měli být loajální. Vždy se zmiňuje naše vojenská pomoc v minulém století, ale že byla v tom samém století zhodnocena některými jako chyba už se nezmiňuje. Nedávají nám peníze ani technologie bez kterých bychom nepřežili. To i argument "loajálnosti k USA" (některými nazývaný jako lezení doprdele) bych chápal víc.


grhevmed

Když pominu to, že ty hlasování v rámci OSN jsou čistý alibismus, tak tam alespoň nestojíme osamoceně a dá se to pochopit, nakonec alibismus je nedílnou součástí diplomacie, ale na půdě EU jsme v podstatě jen ve shodě s Maďarskem. Cca tři týdny zpátky chtěla EU uvalit sankce na Izraelce u Západního břehu, v návaznosti na sankce, který uvalila Amerika, a ČR a Maďarsko to zablokovalo. Nemluvě o tom, že když už i Amerika je ve vztahu k postupu Izraele kritická, tak je možná na čase se nad naší politikou nekritičnosti stran Izraele zamyslet.


No-Evening-1534

Když pominu ze to není pravda, tak by to pouze svědčilo o dobre propagandě Palestinců a hlouposti dnešní proaktivní mládeže…


Greener_alien

Jako že Joe Biden kritizující Izrael za nerozlišující a disproporční použití síly je hloupá proaktivní mládež?


No-Evening-1534

Nic takového jsem nepsal, nechápu proč mi to podsouvás? Snažíš se své okolí manipulovat běžně?


Greener_alien

Tak jaktože USA kritizují Izrael?


No-Evening-1534

Asi se jim něco nelíbí. Ovšem nijak to nedokazuje ten blábol co z tebe vypadnul….


Greener_alien

No ale ty říkáš, že když někdo nestojí s Izraelem, tak je to jenom kvůli síle palestinské propagandy a protože je to naivní mládež.


Third_cyclus

Ano válka je hnus


No-Evening-1534

Nevím muslimové v okolních zemích eradikovali veškeré náboženské minority a za ne tu nikdo nebreci. Brecime za občany státu, který vyhlásil sousedům válku a pak zalezl do děr a na své občany se vysral. Nádhera …!


PuffFishybruh

>Nevím muslimové v okolních zemích eradikovali veškeré náboženské minority a za ne tu nikdo nebreci. Jenže to tu ani nikdo neobhajuje, na rozdíl od Palestiny se tu lidi předpokládám shodnou že to je špatně. >Brecime za občany státu, který vyhlásil sousedům válku a pak zalezl do děr a na své občany se vysral. Nádhera …! Ano, to přeci nezní jako dobrá situace pro ty občany?


Greener_alien

Co prosím? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palestinian_Christians


lalancz

https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_exodus_from_the_Muslim_world https://www.jewishvirtuallibrary.org/the-christian-exodus-from-the-middle-east


Greener_alien

Jo no tak to bude asi dobře že Izraelci palestinské křesťany zabijí hladem a vybagrují jim farmy. Edit k tvému editu: K těm izraelským pohádkám škoda se vyjadřovat. "Increasing Muslim-Christian tensions have left some Christians reluctant to celebrate Christmas in the town at the heart of the story of Christ’s birth." Mezitím v realitě: [https://www.youtube.com/watch?v=Ae1OxsT9ZYg&ab\_channel=13WMAZ](https://www.youtube.com/watch?v=Ae1OxsT9ZYg&ab_channel=13WMAZ)


ConnectionDouble8438

Hamás by ušetřil palestinské civilisty utrpení, kdyby: * nezaútočil * směřoval útok striktně na vojenské cíle, jako to dělají normální země, místo aby jediným cílem operace bylo zabít a unést co možná nejvíc civilistů. To pak přirozeně ovlivnilo ochotu Izraele brát ohledy na collateral damage nebo ukončit boj před propuštěním všech rukojmí a odstraněním hrozeb pro civilisty do budoucna. * striktně vymáhal nošení uniforem * neumisťoval své sklady a opevněné pozice mezi civilní budovy a pod civilní budovy, ale naopak co nejdál od nich * v místech kde se takové pozice vybudovat nedají, vyhradil část tunelů striktně pro civilní použití a umožnil IDF je pravidelně prohledávat (samozřejmě s dozorem mezinárodních pozorovatelů). Místo toho Hamás říká, že stovky kilometrů tunelů mohou sloužit pouze pro členy Hamásu a civilisti v nich nemají co dělat. * propustil rukojmí a vzdal se v okamžiku, kdy zjistil že už nemá žádnou šanci. V současnosti slibují propuštění výměnou za mír, ale říkají, že nejsou schopni ani zajistit seznam těch co jsou ještě na živu.


Greener_alien

Izraelci mučí civilisty, ale může za to Hamás. *Facepalm* další den s izraelskými fašisty.


ConnectionDouble8438

Jak se pozná civilista, když členové Hamásu nenosí uniformy a před zajetím se snaží zbavit zbraní a všeho dalšího, co je s Hamásem spojuje? Podle času a místa zadržení? To bude mít asi hodně vysokou úspěšnost.


Greener_alien

Doufám, že podobně hluboké úvahy předvedeš až se Palestinec odpálí na autobusové zastavce. To přeci nevime, jestli nebyla plná tajných policistů a vojáků na cestě do kasáren.


ConnectionDouble8438

Chtěl jsi doufám říct, "když uniformovaný palestinský voják provede útok na místo s nejvyšší koncentrací těch, na které cílí, tedy na vojenskou základnu..." A cože měla být vlastně pointa?


Greener_alien

Pointou je, že "nikdo mi nedokáže že to nebyl terorista" není platná obhajoba v Haagu.


ConnectionDouble8438

Mezinárodní tribunál si nikdo neriskne, protože by znamenaly pozavírání strůjců útoku, schovávajících se v sousedních Arabských zemích... :-) Jinak bych poznamenal, že neuniformované bojovníky žádné Ženevské konvence nechrání... Takže kdyby se to někdy někde řešilo, tak se to bude řešit na základě procentuální úspěšnosti identifikace bojovník/civil. Je to stejnej princip, jako ochrana civilních cílů. Když je někde vojenskej cíl, tak jeho bombardování není zločit, přestože při něm budou civilní ztráty. Pokud ty ztráty nebudou neúměrné jeho důležitosti.


Greener_alien

No hlavně Ženevské konvence chrání civilisty.


ConnectionDouble8438

Trochu jsem to rozepsal.


Greener_alien

"Vyhladověli jsme Gazu a nechali malé děti chcípat protože uh teroristi" je něco, za co by šli v lepších časech izraelští velitelé viset.


No-Evening-1534

Ano v přímém důsledku za to muže Hamas a ti civilisté, protože si ho držej desetiletí ve vedení. Pokud to nechápeš a mas potřebu urážet lidi kolem sebe, tak pouze ukazuje, jak hloupej jsi…


Greener_alien

No jistě, a za to že nacisté vypálili lidice mohl Beneš.


No-Evening-1534

Opět hloupost. Když chceš nutné dávat příměr, tak Hitler mohl za vybombardovali Berlína. Opět doporučuji používat mozek a ne zaslepenost kombinovanou s hlouposti…


Greener_alien

Je zajímavé, že jakmile se začneme bavit o Izraeli, pak za jeho válečné zločiny může kdokoliv jiný, nežli Izrael a začnou se vytvářet podivné konstrukce že teoreticky tím pádem i jiní nemůžou za to co dělají.


No-Evening-1534

Zajímavé, ze lidi jako ty nejsou schopni připsat zodpovědnost za dnešní situaci primárně Hamasu a Palestincům. Fakt tomu veris, nebo te platej?;)


Greener_alien

Proč bych měl připisovat palestinským dětem nebo Hamásu zodopvědnost za to, že Izrael zabíjí palestince hlady a tím, že odmítá doručení mezinárodní pomoci?


No-Evening-1534

Hamasu proto, ze primárně zrekviroval civilistum jidlo i palivo a nema vůli se podělit. Mediálně mu vyhovuje, ze muže fotit lidské utrpení. Palestinci si Hamas vybrali, podporovali s podporuji. Pokud ne, mohli jeho muže kdykoli vydat a spoustu utrpení by sobě i svým dětem ušetřili. Jejich deti dnes sklízí plody volby svých rodičů. To platí i obecně v tom, ze napětí v Gaze způsobuje primárně přelidnění vymývání mozku, ideologie a neudržitelný přírůstek obyvatel - za 30 let bude tímto tempem na území velikosti Prahy cca 8-9milionu lidi…


Greener_alien

Podle USA nepředložil Izrael žádné konkrétní důkazy o tom, že by Hamás "kradl" potravinovou pomoc. [https://www.timesofisrael.com/us-envoy-israel-hasnt-provided-specific-evidence-hamas-is-stealing-aid-shipments/](https://www.timesofisrael.com/us-envoy-israel-hasnt-provided-specific-evidence-hamas-is-stealing-aid-shipments/) Když Izrael brání mezinárodní potravinové pomoci, může za to Izrael.


mufanek

Tenhle konflikt už dlouho nemá dobrou stranu, má jen několik špatných a jako vždy mezi nimi stojí hromada civilistů. O to horší pak je, že se nejedná o konvenční válku a nejde rozeznat kdo je civilista a kdo ne. Na každý odkaz jedné strany (v příspěvku) je [odkaz na druhou stranu](https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/how-gaza-health-ministry-fakes-casualty-numbers) a nezdá se, že by se to zlepšovalo. Ve výsledku jediná věc se kterou na tomto konfliktu souhlasím je rozhodnutí Česka hlasovat na půdě OSN "proti" dokud nebude součástí odsouzení obou stran, ne pouze jedné.


[deleted]

[удалено]


PuffFishybruh

>Rád bych připomenul, že dosud nebyli propuštěni izraelští rukojmí uneseni během palestinských masakrů. Rád bych připomenul že v Izraelských věznicích se stále nachází tisíce Palestinců včetně dětí. Také jsou zprávy o sexuálím násilí, mučení a vyhrožování. >Poté, co jsem viděl, jak obrovské davy oslavují vláčení těl izraelských civilistů ulicemi, nemohu v sobě najít ani kouska soucitu pro tento "národ". Mám taky ztratit veškerý soucit pro Izraelské oběti či rukojmí jen proto že skupiny Izraelců na protestech vyřvávali smrt arabům, nebo že blokují dodávky zásob do Gazy? Ten dvojí metr je fakt neskutečný.


Rosea96

Teroristi, kteří vraždily, mučily a znásilnovaly. Se divím že nedostali trest smrti za to. Většina z 7/10.


PuffFishybruh

Většina obětí Izraelského útoku jsou civilisté, stejně jako většina lidí Izraelem zadržena.


lalancz

Tvůj CNN zdroj nezmiňuje nic o mučení Edit: Navíc ten +972 zdroj má komicky pro-Palestinský bias lol


pepnue

A jak přesně bys vyřešil teroristy co se schovávají mezi civilním obyvatelstvem, a rekrutují civilní obyvatelstvo?


PuffFishybruh

Osobně bych pro to přestal vytvářet co nejlepší podmínky.


pepnue

jak chceš vytvářet podmínky pro to aby nebyly lidi co jsou extremisti, mezi civilním obyvatelstvem. Jak?


PuffFishybruh

Nedémonizovat je, pustit jim tam jídlo, přestat na ně neustále útočit a tak dále a tak dále-


pepnue

Nedémonizovat terorismus?


PuffFishybruh

Nedémonizovat Palestince, zkrátka nedělat věci jako [tohle](https://www.aljazeera.com/program/newsfeed/2023/10/9/israeli-defence-minister-orders-complete-siege-on-gaza)


pepnue

“We are fighting against human animals” Hmm, předpokládám že kdyby hamás uznával křesťany jako náboženství tak by tohle neřikal. Hamas je teroristická organizace, která je tak rozsáhlá že vede válku vůči státu, jak by mohla skupina ohrožovat izrael který má podporou USA? Ale neměli bychom dělat že HAMAS=PALESTINA. Proč by měl typek KOMPLETNĚ OBLÉHAT cizí území ? nikdo nic, "osvobozování" r.68 Ono jestli ten konflikt není tak trochu náboženský? A potom jestli stát Izrael uznal stát Palestina a naopak?


Greener_alien

Naprosto nejsem schopný pochopit co má tohle náhodné uskupení slov znamenat.


pepnue

Z toho článku, který sis mohl přečíst. Ale to je v pohodě, možná že sem zvolil trošku schizo typ formulace textu.


tenysak9

Od kdy ženy a děti nemohou být teroristmi a zabíjet lidi?? Lidé se ohánějí, jak IDF nedělá rozdíl mezi mužem, žebou a dítětem a jak IDF pracuje jako SS a Gestapo, ale viděl z vás někdo praktiky Hamásu, ISIS, Al Quidy a dalších? Děti a ženy s AKčky, RPGčky si opravdu lepší zacházení nezasluhují a nejsou ničím chráněni. Podobně jako hitlerjungent za druhé světové. A většinou to jsou civilisté? A to se u teroristů na první pohled pozná jak? Nemají uniformu či co? A jo, žádný terorista nemá uniformu, že? To že to jsou civilisté a mezi něma i děti a ženy je hezké, ale nelze vyloučit jejich napojení na Hamás takhle jednoduše, jak si tady někteří myslíte.


SnailnKitty

A tím to omlouvas?


tenysak9

Ne. Zesměšňuji levicové dementy co si myslí, že děti a ženy mají jiná práva než muži ve válce a že na blízkém východě není teroristická organizace co by neuplatňovala praktiky hitlerjungent, aby je levičáci oplakávali a dávali podobné posty jako tady OP, Ilovmeth, Green_alien a další.


SnailnKitty

Ale OP přece nic takového netvrdí. OP tvrdí, ze i Izrael páchá válečné zločiny (což mimo jiné není nijak překvapující). Celkem by mě zajímalo jak jsi vyčetl, ze kritika Izraele se automaticky rovná podpora Palestiny.


Rosea96

Likvidace teroristů není válečný zločin a nikdy nebyl.


Greener_alien

Co likvidace dětí hlady? [https://edition.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html](https://edition.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html)


Rosea96

Source hamas, nikdo tam hlady neumírá, jsou tlustí jak prasata, V palestine jsou nejvíce tlustí lidi dle statistik, dokonce o dost více než v USA. [https://9gag.com/gag/agoR5bK?utm\_source=copy\_link&utm\_medium=post\_share](https://9gag.com/gag/agoR5bK?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share) tady jsou "hladový" jak hází jídlo do koše..


Greener_alien

Světovou zdravotnickou organizaci řídí Hamás? Zdrojem videa je kdo? Natočeno kde, podle koho? Natočeno kdy, podle koho?


tenysak9

A teda asi jo. Asi to omlouvám. Protože většina věcí co tady je ani nejsou válečné zločiny. Většina jsou normální praktiky prováděné na válečných zajatcích. A obzvlášť, když to jsou pouhé domněnky a řeší se to jen kvůli dětem a ženám A jak jsem to odvodil, že mnou jmenovaní lidé jsou levicový pro palestinští dementi? Kolik let to trvá? 75-76 let? A nikdo tady nepostuje žádný válečný zločin páchaný palestinci a dalšími arabi proti Izraeli? Pořád jenom Al jazeera a další arabské propagandistické sračky. Kde je tych statisíce válečných zločinů palestinců a dalších arabů spáchaných proti Izraeli? Kde jsou ty teroristické zločiny palestinců a dalších arabů proti Izraeli? Víte, že většina dětí z Gázy a West bank co jsou ve věznicích spáchali teroristické zločiny přímo v Izraeli i přímo v Tel Avivu a lidé je oplakávají jako chudáčky. Odsoudím jakýkoliv zločin páchaný Izraelí až ostatní odsoudí zločiny páchané palestinci a přestane dvojí metr pro děti a ženy. Do té doby mě nikdo nepřinutí odsuzovat domněnky a obzvlášť když lidé, které sleduji, to neoznačují za zločiny a to to jsou právníci pro mezinárodní právo a odborníci na blízký východ a lidé přímo z Yemenu, Nigérie a dalších zemí, které Izrael dokonce odvinili z genocidy a oni to rozvracejí.


Greener_alien

Tohle ti přijde jako domněnka, nebo ti prostě přijde správné hladem zabíjet malé děti, protože izrael má právo se chovat jako terorista stejně jako Hamás? [https://www.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html](https://www.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html)


tenysak9

Kdo zabíjí hladem? Kdo se chová teroristicky? Aliene ty jsi opravdu z jiné planety. Hamás rozpoutal válku. Hamás rozkrádal a rozkrádá kamiony s pomocí. Hamás odvlekl přes 200 lidí. Hamás je odpovědný za všechno. Izrael a jeho složky dokonce sami poskytují palestincům humanitární pomoc. Civilisté z Gázy jsou léčeni i v Izraelských nemocnicích. Takže jdi do prdele. Jediní teroristé a strůjci svého štěstí jsou palestinci a jejich vláda Hamás. Nikdo jiný.


Greener_alien

A to jsi opravdu neschopný si rozkliknout ten odkaz? " Izrael a jeho složky dokonce sami poskytují palestincům humanitární pomoc. " Jo no, například tím, že zadrží 1049 kamionů s moukou. Teroristickou moukou určitě, co by zabíjela nevinné izraelské vojáky. [https://www.lemonde.fr/en/international/article/2024/02/15/israel-blocks-food-aid-destined-for-gaza-at-the-port-of-ashdod\_6526783\_4.html](https://www.lemonde.fr/en/international/article/2024/02/15/israel-blocks-food-aid-destined-for-gaza-at-the-port-of-ashdod_6526783_4.html)


tenysak9

Jo, ano jsem neschopný rokliknout odkazy na levicové stránky. CNN, BBC, Al jazeera a další roklikávat nebudu. Rozhodně ne, když je to tvůj, Shireho, Ilovmeth a pár dalších odkaz. Protože vím, že to je hovno. A IDF má právo kontrolovat co jde do i ven z válečné zóny. Drtivá většina peněz a kamionů totiž stejně šla do tunelů/raket a Hamásu celkově. Takže není divu, že IDF blokuje a kontroluje kamiony. Já vím. Nepochopitelné pro tebe a pár dalších vybraných.


Greener_alien

BBC, CNN a Le Monde jsou levicové stránky? 😂😂😂 a proto nemají pravdu? 😂😂😂 Mouka jde do raket? 😂😂😂 The Telegraph je určitě taky levicový když ošklivě mluví o Izraeli, že? [https://www.telegraph.co.uk/world-news/2024/03/04/gaza-children-starvation-united-nations-who-animal-food/](https://www.telegraph.co.uk/world-news/2024/03/04/gaza-children-starvation-united-nations-who-animal-food/)


SnailnKitty

Tak konkrétně tady na tomto subu jsem zaznamenala články o tom, co dělají Palestinci Izraeli v mnohem větší míře než naopak. Nevím teda, co konkrétně srovnavas. Nicméně se nedivím, ze třeba vidis více pro palestinského obsahu - informacni válku v tomhle má lepší Palestina (ale důkaz nemám, mám to z yt videa). To, ze se normálně něco děje, ještě neznamená, ze je to v pořádku a ze to nemůžeš kritizovat. Upřímně mě argument typu dělají to Palestinci/Hamas, tak je to Ok i u Izraele je fakt kokotsky - Kritiku si zaslouží obě strany. Je dobre mít na vědomí, ze tohle si hlavně odsírají lidé, co žádnou válku nechtěli. Zmíněné redditory neznám a ani je moc neregistruji, takže jejich politické názory neregistruji.


tenysak9

Tak to chodíme na jiné suby asi. Protože já nezaregistroval žádný zločin palestinců. Takový argument, že palestina/hamás to dělají, tak je to ok u Izraele jsem nikdy neřekl. Protože nedělají to samé. Protože IDF tolik zločinů, co je prezentováno nepáchá, ale naopak palestina páchá mnohem víc než co je prezentováno. Kritiku si zaslouží pouze palestinci, protože válku chtěli. V gáze a west bank to oslavovali, tak dostali realitycheck. Co je na tom nepochopitelné. Rusové si taky zaslouží kritiku. Tak jak němci/italové/japonci za 2. světové a palestinci a rusové si zaslouží i stejné zacházení jako němci/italové/japonci.


MorenaLedovec

A? Hamás se ukrývá mezi civilem po tom co udělal 9/11 Izraeli Válka je humus, ale když je nepřítel odporná krysa tak to jinak nejde


Jirik333

A všichni očividně váží přes 150 kilo, podle té fotky. Tolik tlustých lidí jsem neviděl ani v americkém Walmartu. A já myslel, že v Gaze je hladomor. ![gif](emote|free_emotes_pack|shrug)


Rosea96

A hlavně dle jídlo házejí do popelnic že sračky nejedí od USA/Izraele lol [https://9gag.com/gag/agoR5bK?utm\_source=copy\_link&utm\_medium=post\_share](https://9gag.com/gag/agoR5bK?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share)


_Shirei_

Hasbara?


Greener_alien

A není ty demente? https://www.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html


Jirik333

No podle tý fotky ne. Navíc Palestinci dostávají docela dost humanitární pomoci: https://www.reddit.com/r/interestingasfuck/s/OWpSWmlfNQ


Greener_alien

Ne to opravdu není dost potravinové pomoci. Zeptej se sám sebe, kolik toho sníš denně, vezmi v potaz, že potřebuješ i vodu, a pak si to vztáhni na jakýkoliv interval takového shozu. USA opravdu neshazuje 1,2 milionů tun pomoci denně. A shazuje ji navzdory Izraeli, ne díky němu.


Jirik333

>Ne to opravdu není dost potravinové pomoci. Tak se může postarat Hamásu jakožto legitimní vláda Gazy. To tak ve většině světa funguje, že vlády zajišťují svým obyvatelům přístup k potravinám a dalším životním potřebám. Při pohledu na mapu to vypadá, že Gaza má přístup k mezinárodním vodám, tak by neměl být problém nějaké jídlo importovat. >že potřebuješ i vodu, Hmmm, kdyby tak v Gaze bylo nějaké potrubí, které by se dalo použít k vedení vody. Ou, on ho ale Hamás vytrhal a postavil z něj rakety.


Greener_alien

1. Izrael blokuje pomoc, kterou ostatní poskytují. Izrael je válečný zločinec. 2. Vody bylo dost, dokud Izrael nezačal blokovat dodávky paliva. Které ostatní poskytovat chtějí, a Izrael jim v tom brání. Izrael je válečný zločinec.


Jirik333

Proč tedy Hamás nedoveze více pomoci a paliva? >dokud Izrael nezačal blokovat dodávky paliva. Hmmm, a podle tohohle článku to vypadá, že palivo zadržuje Hamás. Hamás je válečný zločinec. https://www.nbcnews.com/news/investigations/hamas-hoarding-vast-amounts-fuel-gaza-hospitals-run-low-us-officials-s-rcna122977 To je jako s tou vybombardování nemocnicí. Všichni říkali, že ta raketa byla z Izraele, a on ji nakonec vypálil Islámský džihád. Klasická logika příznivců Palestiny: vezmeme válečný zločin, který spáchal Hamás, a svedené to na Židy, abysme si vybrečeli mediální pozornost a nějakou tu humanitární pomoc. Recept, který funguje již od roku 1948!


Greener_alien

Izraelci sami se chlubí, že brání potravinové pomoci v tom, aby dorazila do Gazy, konkrétně se jedná o 1049 kontejnerů s potravinami. Je to teda pravda, nebo jsou Izraelci lháři? [https://www.lemonde.fr/en/international/article/2024/02/15/israel-blocks-food-aid-destined-for-gaza-at-the-port-of-ashdod\_6526783\_4.html](https://www.lemonde.fr/en/international/article/2024/02/15/israel-blocks-food-aid-destined-for-gaza-at-the-port-of-ashdod_6526783_4.html)


No-Evening-1534

Ano, voda se děla z nafty, geniální!


Greener_alien

Aha, ty věříš jako na, počkej, vodní magii, která tu vodu dostane do kohoutku sama.


No-Evening-1534

Kde není potrubí čerpadlo nepomůže…


Greener_alien

Zajímavé, že do okamžiku kdy Izrael zastavil přísun paliva tam potrubí bylo.


Jirik333

Tak křesťané mají proroka, který umí měnit vodu ve víno. Třeba ten muslimský pedo prophet umí něco podobného - a to měnit naftu v obyčejnou vodu. A to se vyplatí, Horste!


NerdyDank

Komentáře plná popíračů genocidy. Nečekal jsem nic jiného.


First_Platypus3063

Jsi na r/czech ...


HelloIamAlpharius

https://preview.redd.it/qtiwii0eginc1.jpeg?width=552&format=pjpg&auto=webp&s=c8fcfe89b61c2232910fe48b6e6eb72814c26afb


PuffFishybruh

Tak schválně kolik lidí to tu bude zlehčovat, kolik řekne že si to zaslouží a kolik řekne že nic takového neděje vůbec.


Jirik333

Jako, Palestinci můžou si za to sami. Kdyby 7. října nenapadli Izrael, tak by dnes žádná válka nebyla. Mohli se nadále válet doma, nic nedělat, žít z humanitární pomoci (a že si podle fotky žili moc dobře. Hladem rozhodně netrpěli), a užívat si vodu, internet a elektřinu zdarma. Celý svět jim tam rok co rok posílal pomoc, a nic od nich nechtěl. Jen, ať nezabíjí izraelské civilisty. Palestinci ale nedokázali dodržet ani tak obyčejný požadavek. Ne, že bych jim to přál, nebo že bych si myslel, že se to neděje... ale byla to čistě jejich volba. Fuck around, find out. Má mi být líto ruských civilistů, kteří zemřeli při ukrajinských raketových útocích na Bělgorod? Má mi být líto drážďanských civilistů, kteří zemřeli behem bombardování v roce 1945? Ne, myslím že Bomber Harris to shrnul moc dobře. Palestinci si mysleli, že mohou beztrestně střílet rakety na Izrael, že mohou vraždit a znásilňovat židovské děti, a nenapadlo je, že Izrael se bude bránit. Sow the wind, reap the whirlwind. Válka je svinstvo, tak nezačínej válku.


Greener_alien

Ty děti napadly Izrael? Co to je zase za fašistický hovna.


Jirik333

Ano, Hamás běžně využívá děti na sebevražedné bombové útoky, a jako vojáky. https://www.i24news.tv/en/news/israel-at-war/1703251661-hamas-commander-reveals-group-using-children-for-terror-activities https://en.m.wikipedia.org/wiki/Use_of_child_suicide_bombers_by_Palestinian_militant_groups https://www.tabletmag.com/sections/news/articles/hamas-killed-160-palestinian-children-to-build-terror-tunnels


Greener_alien

Kolik tak těch dětí z 1,2 milionu bylo?


Jirik333

To jei upřímně úplně jedno. Jak jsem psal výše, Palestinci začali válku, tak teď musí počítat s tím, že budou mít i nějaké civilní oběti. Žádná válka v historii světa neproběhla bez obětí. Chceš, aby přestali umírat palestinské děti? Fajn, tak řekni Hamásu, ať bezpodmínečně kapituluje.


Greener_alien

Něco takového říkali nacisti, když se vymlouvali na to, že na ně útočí partizáni. Jistě, žádná válka neprobíhala bez obětí. Ale jenom opravdoví váleční zločinci se je snaží zvýšit.


Jirik333

>Ale jenom opravdoví váleční zločinci se je snaží zvýšit. Uff, to jsem rád, že Izrael není dle tebe. válečný zločinec. Ten se totiž snaží množství civilních obětí snížit. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roof_knocking Je vtipné, jak si obhájci teroristů svojí argumentací vždycky úplně podkopou svůj point. Ať už se zastávají Ruska, nebo Palestiny.


Greener_alien

Oni snižují civilní oběti tím, že týrají malé děti hlady dokud neumřou? [https://www.timesofisrael.com/liveblog\_entry/senior-israeli-source-gaza-will-not-be-hamastan-roof-knocking-policy-no-longer-norm/](https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/senior-israeli-source-gaza-will-not-be-hamastan-roof-knocking-policy-no-longer-norm/)


Jirik333

Zase to týrání hlady. Proč by měl Izrael živit příslušníky cizího národa? To je povinnost vlády Gazy, tj. Hamásu. A ten se rozhodl zadržovat humanitární pomoc směřující ke svým občanům, a rozpoutal válku, kvůli které Izrael **a Egypt** (na který tak rád zapomínáš) uzavřeli hranice s Gazou. Izrael se jen rozhodl, že nebude Gaze poskytovat SVOJE VLASTNÍ ZDROJE, jako je voda, elektřina atd. Na to Izrael má plné právo, ten nemá vůči Gaze žádnou vyživovací povinnost. Ale i tak, jak říkám, Gaza má pořád přístup k mezinárodním vodám. Můžou si objednat pár lodí pšenicí a tankery s vodou. Když tam zároveň nebudou pasovat zbraně, tak jim nikdo nemůže bránit. Apropos, jestli tu někdo týrá hlady palestinské děti, pak je to Hamás. Může kdykoliv kapitulovat.


PuffFishybruh

Jde o civilisty! Krom toho že Hamas samotný je pouhá reakce na podmínky do kterých se Palestina díky Izraeli dostala, tady ani nejde o něj. Obyčejný Palestinec nemůže za to že se nějací militanti rozhodli konflikt dál eskalovat, podle zdrojů které jsou část tohohle postu: >The vast majority of these detainees were civilians with no affiliation to Hamas, Israeli security officials later [confirmed](https://www.haaretz.com/israel-news/2023-12-12/ty-article-magazine/.premium/even-a-picture-of-all-the-hostages-returning-home-wouldnt-be-an-image-of-victory/0000018c-5d91-de43-affd-fd93d60e0000), and the men were taken away by the army without notifying their families of the detainees’ whereabouts. Some of them never returned. \_\_\_\_\_\_\_ >Palestinian males, including children as young as 10 years old and elderly people over the age of 70, were forced to take off all of their clothes except their underwear and line up in a humiliating manner in front of the women detained in the same stadium Desetiletý dítě nemůžeš vinit z akcí militantní organizace a k civilistům se nemůžeš chovat jako ke zvířatům, Izrael těm lidem dělá ze života peklo a následně se diví že radikalismus nemizí, teda.. oni se ani nediví, však tomu šli zcela dobrovolně několik dekád naproti. Týrat civilisty včetně dětí v boji proti Palestinskému nacionalismu nepomůže. >Má mi být líto ruských civilistů, kteří zemřeli při ukrajinských raketových útocích na Bělgorod? Má mi být líto drážďanských civilistů, kteří zemřeli behem bombardování v roce 1945? Ano, být Rus/Němec není zločin co se má trestat smrtí, je jedno jestli člověk podporuje Izrael, spojence, Ukrajinu, Palestinu, Rusko nebo vlastně úplně cokoli, odsuzovat násilí na civilistech by měla být samozřejmost.


No-Evening-1534

Podmínky ve kterých žijí si zavinili samy. Na prvním miste je nulová palestinská rodinná politika - jen v Gaze se za 30let více než ztrojnasobila populace, ze 700k na 2.4 mil. Bohužel jak bylo řečeno pokud začneš s někým válku, je možné, ze utrpí i tvoji civilisté. Válku bez civilních ztrát neumí nikdo. To ze se Izraelci snaží civilní ztráty minimalizovat je vidět na tom, ze Hamas udává pouhých 30k mrtvých, což vzhledem k charakteru městské války a tomu, ze Egypt zavřel hranice není mnoho - velká část jsou bojovníci Hamasu. Než začneš blábolit, začni přemýšlet…


Greener_alien

Co to je zase za stupidní lži? https://www.cnn.com/2024/03/04/middleeast/gaza-children-dying-malnutrition-israel-ceasefire-talks-intl-hnk/index.html


PuffFishybruh

>jen v Gaze se za 30let více než ztrojnasobila populace, ze 700k na 2.4 mil. A čím to je? >Bohužel jak bylo řečeno pokud začneš s někým válku, je možné, ze utrpí i tvoji civilisté. Nevím jak to nebylo z mého komentu zřejmé, já nemluvím o Hamasu, ale o civilistech. Vinit desetileté dítě v nějakém Izraelském táboře nejde. Nedá se říct že si Palestinci válku začali a z toho omlouvat Izraelské akce v té válce, ti civilisté nezačali nic. Největší škodu zde dělá Izrael a to dekády, to je taky důvod proč je Palestinský nacionalismus tak na vzrůstu, kdyby na tvoji rodinu která nic neudělala shodil někdo barák a poslední členy odvedl do nějakého vězenského tábora který je známí pro mučení a sexuální zneužívání, není překvapivé že by jsi ho neměl zrovna v lásce. Izrael se nesnaží bojovat proti Palestinskému nacionalismu, naopak ho v jednom kuse podporuje, Hamas dříve podporoval dokonce zcela přímo, dnes z něj zase dělá poslední šanci pro normální život pro dva miliony Palestinců, tyhle akce nepomůžou ničemu pokud tvým cílem není okupace, odsun, nebo klidně až genocida. Dokud bude nacionalismus, bude konflikt a i kdyby Hamas padl nahradí ho jiná forma vzdoru. >To ze se Izraelci snaží civilní ztráty minimalizovat je vidět na tom, ze Hamas udává pouhých 30k mrtvých, což vzhledem k charakteru městské války a tomu, ze Egypt zavřel hranice není mnoho - velká část jsou bojovníci Hamasu. Velká většina mrtvých jsou civilisti a velké číslo i děti, vojáci IDF mnohokrát zabíjeli pro zábavu či pro zkoušení nových zbraní a žádnou velkou snahu zmírnit počet smrtí jsem neviděl, nejblíže se asi dostal nucený přesun obyvatelstva ze severu.. krom toho že to je válečný zločin a následně zaútočili i na místa kam je přesunuli to pak ovšem zničili i střílením do těch co se chtěli vrátit zpět. Naopak jsem viděl aktivní pokusy utrpení Palestinců zvětšit. Ti lidi žijou v hladu, stačí se podívat na videa kdy se jim tam konečně dostane nějaká VELICE malá pomoc vzduchem, klidně se roztrhají navzájem jen aby měli dost jídla pro aspon jaksi normálnější život, odpovědí je blokace jakýkoli pozemních zásob do Gazy, vymýšlení falešných informací aby empatii pro Palestince ztratili ostatní státy a střílení do lidí co se ty zásoby snaží dostat. Což samozřejmě pomáhá Hamasu, jeho nejlepším a dnes už vlastně jediným náborářem je Izrael. A ne 30tisíc lidí není málo, jak to vůbec může nějaká lidská bytost říct?


No-Evening-1534

Když nechápete ze přelidnění, za které si můžou tamni obyvatele sami (nikdo za ne asi po večerech nekuka), tak je další diskuze zbytečná. Doporucuju zauvazovat co bude, až se tam za deset let budou tísni čtyři miliony lidi s natazenou prackou a fotkou hladovejch mimin. Vaše řešení je určitě poslat víc jídla, co…


PuffFishybruh

Šokující že lidi potřebují aby se o ně někdo ve stáří postaral když je tvojí vládou banda lidí se zbraněmi a po nekonečné démonizaci na tebe neustále útočí stát s podporou celého západu že? A řešení je zbavit se kapitalismu, nedělám si iluze že se hladu zbavíme v tomhle systému, však už dnes produkujeme tolik že by se mohl nakrmit každý, jen to radši vyhodíme a hladové upracujeme k smrti někde v kobaltových dolech aby si mohla Čína vyrábět více baterií.


DJ_Die

Počkej, a jak by tohle vyřešilo to, že se zbavíme kapitalismu?


PuffFishybruh

S otázky "jak nejvíce vydělat" se stane "Jak nejvíce pomoci všem lidem"


DJ_Die

A to jak? Myslíš, že se nějak kouzlem změní nátura lidí? Nebo že Arabové přestanou nenávidět Židy a naopak?


Perfect-Purchase226

Ano, civilistů ti má být líto.


RPisBack

based


kniholom

Je to hrozné. Dalo se to ale čekat, když izraelští vojáci civilisty také vydírají. Jsem zvědavý, jaká vlna ignorace se tu zvedne.


Kubais_

No jo, po 40. letech minulého století si židi taky chcou trochu užít.


CaelosCZ

Nezajímá mě pouštní prdel.