Je to dobry, rozpocet ocividne nebyl maly, lorewise je to vicemene v souladu s hrami a pribeh taky prijemne prekvapil. Urcite je to spis v kategorii adaptaci typu The Last of Us nez treba Halo, kde to tvurci uplne nezvladli.
ja mluvil o puvodnim F1 a F2, ktere pusobi uplne jinak... osobne mam rad obe verze a asi nikdo necekal original Fallout, ale je fakt ze psal lorewise, kde ty rozdily zas takovy nejsou...
TIL, hezká zajímavost. Třeba s Henry Cavillem nastaví nový trend, kdy si nevytíraj předlohou prdel (witcher byl s každou sérií horší, ale věřím, že bez Cavilla by to byl odpad od začátku).
Abych byl upřímný, tak mě herečka příjemně překvapila, na první pohled jsem si ji spletl s Lucy Hale, ale nakonec její výkon byl dost nad očekávání.
Bohužel by se takový trend měl nastavit hlavně u scénáristů a režisérů. U herců je to sice hezký, a rozhodně ty herce za tohle respektuju, ale právě Witcher je ultimátní důkaz, že je jedno jak je někdo zapálenej pro věc, jako herec s tím prostě až tolik neuděláš. A jestli se to v dalších sériích Falloutu rozhodnout dojebat tak s tím Ella Purnell (Lucy), nejspíš taky nic neudělá a nebo minimálně podobně jako Cavill.
Kupodivu. Dobré, do loru moc nejebali, zanechali a ukázali hnusné praktiky vault tecu. boS je pořád banda čuráků stejně jako vždy, a i rádoby dobrý člověk, jde přes mrtvoli.
Nicméně mě trochu jebe, že shady sands posunuli do boneyardu a cca 20 let po tom výbuchu, není po new california republic ani stopy a všude je zas capital wasteland? + Na konci las vegas bez světel? To zas budou jebat do konců new vegas.:D
Jen teda ty energozbroje byly bolestivě umělý.:D
Do loru moc nejebali? :D >!Shady Sands: Am I a joke to you?!<
>!New Vegas v na konci v titulcich je kompletne destroyed. Já jen doufám, že NCR není kompletně destroyed, ale jen se stáhli k pobřeží.!<
Šak hned píšu pod tím, že nechápu proč je shady sands v boneyardu(bývalé los angeles).
Každopádně to mohli kompletně dojebat a to se nestalo.
A NCR by mě taky zajímalo, nicméně už v new vegas hintovali, že je v vládě je korupce jako prase, takže to že se stáhli je celkem reálný.
> Shady Sands: Am I a joke to you?
To je jediný validní argument.
Ohledně zničenýho Vegas, nevíme kterej konec FNV si Bethesda vybrala. Možná YesMan, kterej skončil další válkou. Nebudeme vědět pár let do Season 2
Když na tu mapu koukám znova tak se to o tolik neposunulu. Ale je to jedno, přesun Shady Sands je jedna věc kterou na tý show kritizovat budu. Jinak zbytek byl skvělej. I ten Jet co udrží Ghouly je zajímavej koncept
Celkem dobry, jen prilis zamereny na hrace. Kdo to nehral tak 80% serialu a ruznych detailu vubec nedoceni.
Souboje v power armoru me pripadaly otresny, jak po strance "choreografie", tak CGI.
Ale asi nejhorsi byl ten pes, scenarista asi nikdy ani psa nevidel. Jako kdyz ghoul mu chce zabit pana, pak i jeho a o 10 minut pozdeji je pes s ghoulem nejvetsi kamarad... A pak uz se zbytek serie chova divne.
85% pro hrace, 75% pro nehrace.
>Ale asi nejhorsi byl ten pes, scenarista asi nikdy ani psa nevidel. Jako kdyz ghoul mu chce zabit pana, pak i jeho a o 10 minut pozdeji je pes s ghoulem nejvetsi kamarad... A pak uz se zbytek serie chova divne.
Idk můj pes je kamarád s každým, kdo má brokovnici.
Top. Furt mě sere, že bych si musel zaplatit PS+ abych mohl hrát FO 76. Který nevím, jestli by mě bavilo víc jak den, vzhledem k tomu, že jsem v tom před pár lety strávil 700hod.
Todd se vyjádřil k nejastnostem v časové ose, kdy většina fallout fans brečela, že je to v rozporu s FO:NV, zároveň potvrdil, že NCR je furt gigantický a existuje. Takže ubrčený manbabies můžou přestat brečet.
Doslova lidi jako jsi ty, jsou důvod proč ta hra dopadla o x levelů níž, než měla potenciál.
Online hra, kde má být kontent pro online hraní, prostor pro interakci lidí mezi s sebou.
Oh no lidi mě zabili, vybrečíme si zázaz PVP. Oh no, bojím se interakce s ostatními hráči, svět je moc prázdnej, vybrečíme si NPC.
FO4 je docela dobrá hra, ale jakmile to párkrát projdeš, je to nehratelný, ten příběh je otravný průjem.
FO76 měl rozšířené mechaniky, skrz mutace je fyzika rozhodně lepší, škoda, že se nedostalo na endgame kontent, ale dělalo se pro dementy co nepochopili koncept samotné hry. FO76 není FO5 a nikdy neměl bejt. Tak či tak je to hodně zajímavej projekt a cením, že to bethesda dokázala převést do online prostředí, bez zkušeností.
Kind of mas pravdu ale FO 76 byl asi nejvic spackane vydani hry ever. Ta hra byla joke a clovek musel cekat tak pul roku aby se dala hrat. Takze timhle se ta hra celkem sama dost zabila… Protoze se FO76 stal synonym pro spatnou hru.
Hrál jsem od bety. Dala se hrát od prvního dne, i když to padalo a občas byl rollback.
Co chceš, byl to obří online projekt, není technicky možné, aby taková hra byla první den 100%.
Hlavně že cyberpunk byl skvělej, přitom byl ve větších sračkach, jen neměl tak ubrečenou komunitu.
Ne, tohle byla chyba na strane Bethesdy, ze si z lidi delaji sve testery a dovoli si dat zakaznikovi produkt v tak zalostnem stavu a zkurvit si reputaci, misto toho aby posunuli release date o pul roku (stejne plati pro CDPR a Cyberpunk).
Jeste ten development hodilina nejake studio, kde nebylo prilis seniornich lidi a bum katastrofa na svete. Jeste ten trapas s tim, ze nevedeli jak se lidi dostavaji do dev rooms a berou si vsechny veci ktere chteji byla tresnicka. Super byl taky ten predrazeny collector set, kde power armor maska mela v sobe nejakou plisen.
https://www.theverge.com/2019/9/25/20883431/fallout-76-helmet-recalled-mold-gamestop
No proste totalni shitfest ale ono to preci “Just works…”
Já za to můžu jo? :D Za to, že když si koupím hru, tak čekám, že bude fungovat? Byl to hell, ano, možná to poté dali dohromady, ale to mě fakt nezajímá, nejsem tester.
A prázdný svět mi nevadí, o tom to přece je, když je to wasteland, vadí mi, že jsem prakticky nikoho nepotkal. A brečíš tady možná ty, já chtěl Fallout online právě kvůli interakci s reálnými hráči, protože jak píšeš, v F4 po dohrání jsi tak op, že tam není co dělat. Taky jsem 76 pořídil ihned, jak to šlo. Ale byl to prostě paskvil :)
Lets do Jamboree and Fasnacht ... again and again and again and again and again, well and some shot confused trip to Pit without any real time explore and then some more JAMBOREEEEEEEEE
Ja jsem vcera zkusil F76 poprve, a nekolik let po vydani jsem mel pocit, ze hraju nejakou pre-alpha one man dev team proof of concept. Od menu, ovladani, grafiku, mechaniku strileni atd atd atd. naprostej odpad.
Jediný co bych za sebe vytknul jsou kostýmy. Pipboy vypadá dost lacině a kostým energozbroje působí v některých scénách strašně lehce, někde je fyzika váhy doeditovaná. V něktetých scénách je vyloženě vidět, že postava visela na laně. Kulisy ale úžasný, příběh mě ihned vtáhl a zaujal stejně jako když jsem poprvé zapl 3, NV nebo Fallout 4. Humor mi nepřijde nijak zvlášť na sílu, prostě Fallout na který jsem zvyklý.
Viděl jsem se dost lidí spíše stěžovat i tak ze to je woke.
Například kamarád/ka v Brotherhoodu od Maximuse. (Myslel jsem si že to je prostě kluk, který prostě vypadá trochu jinak, ale dost lidí jsem viděl psát že to je holka tak idk ).
To je jediná "woke" část. A byli chytří, nikdy neřekli přímo. Je to takový "aby se neřeklo". Protože lets be honest, po apocalypse nikdo nedostane hormonovou terapii.
\#justicefortomboys
Měl jsem na základě traileru docela vysoká očekávání, nakonec mě to strašně zklamalo. Ten humor je fajn, ale je jen jednou ze součástí Falloutu. Tohle je až groteskní od začátku do konce.
Celé to působí strašně divně. Nedokážu to popsat, asi mám malou slovní zásobu. Jako by to bylo špatně sestříhané, dialogy jako by nedávaly úplně smysl. Navíc to používá takový ten hnusný typ kamery, kdy jsou kraje obrazu často rozostřené, no nevypadá to dobře.
A taky mi přišel špatný zvuk, je to takové zvlášně tiché, nic moc dynamický rozsah a náhodně je nějaký zvuk hodně nahlas.
>Navíc to používá takový ten hnusný typ kamery, kdy jsou kraje obrazu často rozostřené
Toho si už nějakou dobu všímám u vícero seriálů, takže to není mnou nebo mou televizí, fakt je to takhle natočený?
Ano, je to autorské rozhodnutí. Nevím jestli tím něco schovávají nebo si fakt myslí že to vypadá dobře. Ale tak nějak mi potom nedává smysl řešit nějaké 4K nebo HDR.
Pro mě, týpka, co v 97' hrál Fallout s prvním legendárním českým překladem a všechny následující hry, a zná lore do poslední mrtě, je to 9 z 10. Sjel jsem to za tři dny komplet. V porovnání: Last of Us jsem opustil někdy kolem páté epizody. Yawn.
Za mě supr
Co se týká těch zranění, řekl bych že to mělo být co nejvíc podobné hře, to ostřelování končetin bych řekl že bylo hodně podobné jak je to ve Fallout 4
Totální hovadina, ale dnes je evidentně trendem nepoužívat mozek u ničeho, na co koukám. Evidentně se to filmařům vyplatilo a všech těch děr ve scénáři si všímám jen já. Viděl jsem zatím 4 díly, jako někdo kdo hrál skoro všechny hry bych řekl maximálně tak 5/10. Kulisy jsou pěkný, to je tak všechno.
Seriál je za mě skvělým představením světa Falloutu (paradoxně East Coast Falloutu) pro nováčky, kteří o světě Falloutu neví vůbec nic, nebo se o něm teprve dozvídají. Lucy a Ghoul jsou za mě zajímavé a dobře napsané postavy, bohužel to se nedá říct o Maximovi.
Seriál většinu času vypadá pěkně, především teda předválečná Amerika. Příběh seriálu je však těžký průměr. Bias hodnocení: 6,5 / 10 , objektivnější hodnocení: 8 / 10.
Story spoilery:
Příběh seriálu za mě v rámci zasazení nedává vůbec smysl. West Coast a především pak území Kalifornie je v době dění seriálu z větší části civilizované díky činům NCR na tolik, že opět začala industrializace. Lidé nejsou žádní nevzdělanci kteří žijí v rozpadlých chatrčích a neví jak funguje záchod. V částech NCR jako je například město Boneyard vznikla vysoká škola se zaměřením na medicínu.
I když v seriálu došlo k odpálení Shady Sands (které je z nějakého důvodu v lokalitě Boneyardu), v žádném případě by to lidstvo neposlalo 150 let nazpátek a už vůbec by to neznamenalo konec NCR (což není potvrzené, ale minimálně to tak vypadá). Shady Sands je jen jedno město z národa tvořeného 5 státy a 700 000+ populací. Dle této logiky přece IRL USA nemůže existovat, protože jim Washington v roce 1814 vypálili Britové.
Lore chyb je tam víc, například ignorování existence Mastera, který se svou armádou útočil na vaulty po celé Kalifornii ale z nějakého důvodu nechal na pokoji vault lucy, který je svou polohou "kousek" od jeho sídla.
Spravne vtipne a nekdy hruzu nahanejici, chytra zapletka, co nekopiruje zadnou z her. Vyborne obsazeni a herci i produkce, co respektuji hry a lore. Super, co vic by si clovek mohl prat, nemuzu se dockat druhe sezony.
Viděl jsem jen první díl. Zatím takový meh. Čekám, jestli to bude plný nesmyslů a protiřečení jako Fallout 3. A na madbrahmin.cz ještě nepadlo ani slovo.
Skončil jsem uprostřed druhé episody, když ta Vaulterka vysvětlovala Ghoulovi že zabíjejí lidi v tom městě "není úplně cool" 😂
Skoro jsem to zabalil v první, když Raderi udělali bombu ve vaultu a utekli...a ta bomba byla k čemu? Aby i těhotná buchta s vypichnutym okem mohla utéct? lol
Kámo, musíš trochu dávat pozor, když se na něco díváš ??? To je celá pointa té postavy Lucy, vyrůstala ve vaultu, lidi tam mají úplně jiné hodnoty než ve wastelandu a celé to má být absurdní aby ukázali že na povrchu je úplně mimo.
To s tou bombou bylo goofy.
Super až na naznačený konec NCR. Doufám, že druhá série trochu rozvede, jak vypadá přežívající zbytek NCR. Přece jen se jednalo o obrovský státní celek a nedokážu si představit, že to jediné, co z něho za pár let po New Vegas zbylo, je jedna budova s Moldaverovou a desítkou vojáků...
Doufám, že to tak bude. Přece jen jsem měl vždycky ve Falloutu radši, když už se znovu rozvinula civilizace - ne že 200 let po válce nahoře existují jen malé skupinky najezdníků
Za mna vyborne spracovanie sveta. Urcite by sa tam dalo rypat v drobnostiach, ale postavy boli fajn, pribeh tiez takze si nieje zasadne na co stazovat. Teraz si uz len zelam aby to zase zbytocne nenatahovali. Dufam ze maju plus minus vymysleny pribeh a do styroch sezon su s tym hotovi.
Co se týče live action videoherních adaptací, tak Fallout určitě patří k těm lepším (to moc těžký není, jelikož jich je stále pouze jednocifernej počet). Nicméně si stojím za názorem, že je velmi overrated (viz hodnocení 8.6 na imdb a 85% na čsfd). Většina postav absolutně nezajímavá, dialogy místama připadaly jako by je psalo děcko, CGI bylo u power armoru k smíchu, choreografie většiny soubojů nic moc, děj decentní ale nic extra. Velmi cením ale herecký výkony, zejména Ella Purnell, Kyle McLachlan a Walton Goggins. Celkově tak 6/10.
Za me bozi. Atmosfera skvela, groteskni nasili, absurdni situace, ja jsem nadsenej :)
1 a 2 jsem nehral, resp hral, ale byl jsem moc malej a prvni muj Fallout poradne byl 3, kterej se mi dost libil!
Mrzí mne, že budou příběh natahovat na X sérii, když je ten postapo svět tak pestrý a zajímavý.
Pokud by byl co příběh, to série, seriál by si držel pozornost a postupně neuhníval na vlastních zápletkách.
Přišlo mi to dost cringe. A trosku me sere místo, aby vytvořili novej dej v jiný časový ose nebo státu, tak furt dojebavaj dějovou linii klasických falloutu a to nemluvím o ústřední zaplatce “najdi otce” to už fakt není vtipný ani po třetí.
Hrál jsem všechny fallouty. Špatný to nebylo, ale moc nemusím tu humornou stránku a to že udělali z bratrstva někoho spatnýho. Chtěl bych to temnější jako byly fallout 1 a 2.
Na Falloutu je úžasný to, že tě vývojáři nutí činit rozhodnutí mezi zlem a větším zlem. BoS nejsou 100% dobro. Jsou to v podstatě nacisti ačkoli jsem se ve čtyřce vždy přidal na jejich stranu. Myslím, že v seriálu na to kladli veliký důraz, na to aby divák nefandil 100% nikomu.
Hrál jsem všechny fallouty a zlo rozhodně nejsou. Jen se starají sami o sebe primárně a za každou cenu chranej technologie pro zachování do budoucna. V tom seriálu mi přijde že z nich udělali slabochy a vrahouny no.
Rozhodne nejsou dobro. “Chrani technologie pro zachovani do budoucna” pro koho? Rozhodne ne vseobecne dobro, vzdyt to vsechno hoarduji pro sebe. Rozhodne jsou cool ale je to militaristicka az skoro fasisticka organizace, ktera si mysli, ze veskera technologie patri jim a jen jim samotnym.
Lol. BoS bez nejmenších výčitek a bez provokace vraždí ghouly a synthy a už od FO1 jsou pro ně všichni zvenku přinejlepším ozářený podlidi. Jednotlivý kliky BoS se trochu liší, ale jako celek mají do hodňáků fakt daleko.
Vždyť si doslova přivlastnují technologie i území, které zrovna napadnou. Nezajímaji se o civilisty, jen jak je využít, svým rekrutům vymívají mozek, vyhladili Railroad a i ke všem syntům přistupují stejně a chtějí je všechny zničit. BoS je doslova definice egocentrismu.
Já je mám taky rád ale v NV to bylo zcela evidentní, main linka tě nutí je zabít ze vcelku relevantních důvodů.
ups tady nekdo hral ale moc nepochopil svet falloutu, prave ze to vystihli skvele vcetne humoru, BOS nejsou kladasove, to jsou pragmatici co jdou pres mrtvoli, hral si to opravdu?
to proste neni vubec pravda, doporucim zahrat si to znovu a cist si texty a lore... je to megasarkasticka groteskni hra v temnejsim prostredi (no shit - fallout), ono kdyz neco hrajes jako dite a speedrunujes tak asi moc nepochopis o co v ty hre samotny vlastne jde:p
Railroad? Kdyz se zamyslis co delaji, co je jejich poslanim, jsou dobri?
Minutemen jsou technicky vzato asi ti "good guys", ale prijdou me desne umele, jakoze fanservice pro moderniho (objevili se az ve fo4 pokud se nepletu) hrace ktery potrebuje jednorozmernou stranu.
Kouzlo frakci ve FO je prave to ze jsou to rozdilne odstiny sede, ne jen cernobile dobro vs zlo.
Hraju Fallouty od 1997 kdy vyšla jednička. Ten svět mám rád a vyznám se v něm jako v ideálním páru na vycházku: roztrhaná bota a plesnivá vlněná ponožka. Jako fanda můžu říct, že spoustu věcí vychází dost přesně, dobře, ohleduplně k lore. Něco nesouhlasí, ale to je holt daň za vizuální zpracovaní, nemam s tim problém. Typ humoru na pozadí špíny, bídy, a sci-fi pokroků sedí taky na jedničku. Kdo to kritizuje tak buď nehrál Fallouty nebo má kecy z pózy.
Oceňuji portretovaní hlavního hrdiny jako zazačátku naivní dívky. Naprosto boží protiklad, skvělej material na vývoj hlavní hrdinky. Charaktery taky dost dobrý, BoS se mi líbili, dobře udělaný včetně toho zbabělce (původního) Tituse.
Asi jediný, co mě tankovalo byli ti černoši vedle bělochů na pool party v 50-60 letech. Prostě tam museli zase vecpat woke 🙈 Přitom si to mohli nechat na tu "budoucnost", kde nějaká rasa nebo vyznání je všem stejně u zadku jako Yao guai co jsi měl k obědu. Ale v dobách brutálních nepokojů a stále existující segregace v USA, která trvala ještě i po Lutherovi a 64' fakt nebyli černoši s bělochama pomalu ani v jedný místnosti, natožpak někde u bazénu v družný konverzaci 🤷♂️ Že se k tomuhle zaprodal Nolan je fakt už konec tvl 🙃🙈
Celkově ale dost dobrý. Po tý katastrofální dehonestaci Tolkiena se Amazon vytáh pro změnu.
EDIT: Díky věcné intervenci znalých Redditorů už Nolana hatovat nemusím a celý ten tankovací odstavec pozbyl smysl. Děkuji - a jsem fakt rád btw.
Však taky vyznám. Kvůli neznalosti jedný, byť zásadní informace těžko můžeš upřít znalost třeba 237 dalších, často neméně důležitých 🤷♂️
Každopádně ale díky za opravení týhle dost slušně zásadní. Takže můžu přestat hatovat Nolana. To jsem ve skutečnosti rád, a zůstavám ti vděčný.
Jenom dohodim k tý rasový situaci. Ono sice je to inspirovaný co kdyby 60-70´ byly posedly atomem, ale odehrává se to 100 let po opravdovejch 60-70´. Jestli si pamatuju dobře, bomby padly 2077. Timhle si můzou opodstatnit úroveň společnosti
Kk, díky za upřesnění! Já tohle paradoxně fakt nevěděl a to jsem ve Falloutech docela žil a teď třeba hraju Nevadu (dost dobrej conversion, vřele doporučuju).
Ještě neviděl a zatím se nechystám.
Hrozně mě těší, že se to setkává s tak pozitivní odezvou, ale překvapila mě jedna věc.
Jsem jediný, koho odradil už trailer tím, jak všechno působí hrozně navoněně? Kde je ta krásná špína ze světa Fallout? Vždyť ten ghúl z traileru vypadá víc lidsky, než polovina osazenstva naší hospody.
Já bych asi spíš rozchodil odklon od lore než to, jak je vizuál tý TV show odlišnej od toho, co se mi vybaví v hlavě, když se řekne Fallout.
Nezridka prudce dementni dialogy psany 5letym ditetem, bolestne trapny "gagy" (obzvlast v dile 2 a 3) a obecna neschopnost poradne budovat postavy tak, aby se chovaly racionalne. Uz jen za tohle si to nezaslouzi vic nez 5/10. Nechapu, jak to muze tolik lidi prehlizet. To jako staci, aby to nebyla gigasracka, kterou cekal kazdej, a hned si ulevou uprdneme a dame tomu 85?
Narozdil od nekterejch lidi me neurazi celkova pribehova kostra ani vizual, z toho titulu to naopak vzacne prinasi pozitivni chvilky.
Ty ale nemůžeš hodnotit seriál podle toho jak by si stál sám o sobě kdyby k tomu neexistoval žádnej lore nebo svět. Protože k fallout je svět i lore. Ty postavy jsou psaný tak, aby do toho světa padly.
Maximus má nejvíc dementní konverzace ever, ale to je prostě fallout věc, kterou nepochopíš z toho, když se podíváš jen na povrch bubliny. Je to nod tomu, že on je blbej a má vymytej mozek a v podstatě jede build luck 10, intelligence 0 a proto mu i nejvíc dementní rozhodnutí ve výsledku vyjdou. A do toho je v podstatě přerostlé dítě.
Lucy má občas wonky koverzace, ale to vychází z toho, že je z vaultu vychovaná k idealismu a nemá ponětí o reálném světě. A je absurdně moc naivní. Ale o tom to je, to je styl toho světa. Ale to by člověk musel trochu víc interagovat než kouknou zběžně na něco čemu nerozumí a dělat závěry. Tohle není generickej seriál kterej nemá background.
Jasně, mohli by ten serial udelat tak, ze tomu porozumi kazdej blboun, ale pak si z toho muzeme udelat generickou sracku.
Neříkám, že je to dokonalý, není. Jsou tam chyby, je tam vidět že neměli moc velkej budget na VFX / power armory a i chyby v nesrovnalosti toho co postavy můžou vidět. Ale rozhodně je to solidní zpracování a předčilo to očekávání. Já sám jsem čekal totální shitfest
To teda sakra muzu - nebot je to v prvni rade serialova tvorba, tzn. absolutne logicky se to musi drzet hlavne principu serialovy tvorby, pokud to ma bejt dobrej serial :D Nejaky "ukloneni" se tomu, ze HRAC (ne NPC) si muze ve hre naklikat cisilka, me v *serialovy adaptaci* fakt nezajima, od toho jsou tady ty hry. Pokud to nedokazou odlisit a adaptovat lip, nez skrze takovyhle levny a filmarsky nefunkcni forky, meli si to radsi odpustit. Naopak me zajima pribeh, dialogy a jejich kvalita, jak konzistentne jsou napsany a zahrany postavy, produkce, kamera a tisic dalsich veci, co k serialu patri. Snad zadnej Fallout (dokonce ani ty od Bethesdy) nema tak debilni a zoufale trapnej pahumor jako tohle. Blboun neni normalni divak, kterej to pomeruje v ramci standardu serialovy tvorby, ale ten, kdo obhajuje ty blatantni chyby jen kvuli tomu, ze je to adaptace hry... K adaptacim totiz patri i umeni vysvetlit vsechno, co je potreba k tomu, aby ta adaptace fungovala. A to vsechno mimochodem rikam jako nekdo, kdo Fallouty hraje od prvniho dilu... Jenom nehodlam slevovat z latky kvality, na kterou jsem zvyklej, jenom proto, ze je neco oznaceny jako Fallout.
Pre mňa je to tak 8/10
Bavil ma, ale proste tam boli niektoré prehnané veci. Mimo iného neviem zabudnúť Bethesde akú kolotočarinu z Falloutu spravili. Niečo ako Disney a Star Wars.
Fallout jsem nikdy před tím nehrál. Bylo to zábavné. Zhlédl jsem to celé za víkend a těším se na další řadu. Mezitím jsem nainstaloval Fallout 4 a ještě týden počkám na ten HD update, než budu pokračovatv hraní. :)
Vůbec to nebylo špatné u mě 4,5 z 5. Na hlavní hrdinku se dobře kouká. Linka kolem Vaultu 4 byla super. Ale největší highlite celého seriálu je jednoznačně Walton Goggins.
Naprostá TOPka, ale to jen díky tomu, že to nedostal pod ruky zasranej Netflix. :) To by tam bylo hned 150 záběru na zombie buzeranty a kdo ví co ještě. :D
Překvapilo mě, jak se to povedlo. Čekal jsem totální flop.
Všichni jsme čekali další Halo
This.
nemá to s falloutem nic společného. nepadlo to ani jednou, nikde se nepropadaly textury etc
Cakal som aspon jednu kvetinu rastucu cez stenu, sklamanie.
r/funny/comments/bzjo1s/plants_in_bethesdas_office/
Asi jsi nehrál kultovní Fallout 2, který neměl žádné z těchhle problémů :))
To neměl, ne, zato verze 1.0 byla skoro nehratelná a po patchi nebyly kompatibilní savy, takže lidi začínali od nuly. Ah, good times.
Nevšiml jsem si že by herci byli pixelované 2.5D postavy takže i v tomhle aspektu film nedoručil co se očekává.
Hral si v1.0? Less stable nez f3 v1.0
A co Fallout 3 na PS3? Nebo Skyrim na PS3, pod to nemůže jít nic.
Fair point. Nejsem sure jestli f3 na konzolich vubec sel zapnout
Já jsem hrál původního fallouta když ty jsi ještě plaval tatovi v pytlíku. Tohle má nicméně s původním falloutem společného asi jen název.
> Tohle má nicméně s původním falloutem společného asi jen název. Ano, už přes 20 let. Protože Interplay Fallout skončil po vydání Fallout 2.
Takže nehrál.
>když ty jsi ještě plaval tatovi v pytlíku. Ok Boomer.
Ok, Renter
Je to dobry, rozpocet ocividne nebyl maly, lorewise je to vicemene v souladu s hrami a pribeh taky prijemne prekvapil. Urcite je to spis v kategorii adaptaci typu The Last of Us nez treba Halo, kde to tvurci uplne nezvladli.
asi myslíš v souladu s BETHESDA hrami...
V souladu se vsema, vcetne new vegas.
ja mluvil o puvodnim F1 a F2, ktere pusobi uplne jinak... osobne mam rad obe verze a asi nikdo necekal original Fallout, ale je fakt ze psal lorewise, kde ty rozdily zas takovy nejsou...
Mocně tomu prospelo, ze Lucy hrala (dobrovolne) hry pred natacenim
TIL, hezká zajímavost. Třeba s Henry Cavillem nastaví nový trend, kdy si nevytíraj předlohou prdel (witcher byl s každou sérií horší, ale věřím, že bez Cavilla by to byl odpad od začátku). Abych byl upřímný, tak mě herečka příjemně překvapila, na první pohled jsem si ji spletl s Lucy Hale, ale nakonec její výkon byl dost nad očekávání.
Bohužel by se takový trend měl nastavit hlavně u scénáristů a režisérů. U herců je to sice hezký, a rozhodně ty herce za tohle respektuju, ale právě Witcher je ultimátní důkaz, že je jedno jak je někdo zapálenej pro věc, jako herec s tím prostě až tolik neuděláš. A jestli se to v dalších sériích Falloutu rozhodnout dojebat tak s tím Ella Purnell (Lucy), nejspíš taky nic neudělá a nebo minimálně podobně jako Cavill.
> že bez Cavilla by to byl odpad od začátku Proto se jim na to taky vysral. On se chtěl držet her a hlavně knih.
Kupodivu. Dobré, do loru moc nejebali, zanechali a ukázali hnusné praktiky vault tecu. boS je pořád banda čuráků stejně jako vždy, a i rádoby dobrý člověk, jde přes mrtvoli. Nicméně mě trochu jebe, že shady sands posunuli do boneyardu a cca 20 let po tom výbuchu, není po new california republic ani stopy a všude je zas capital wasteland? + Na konci las vegas bez světel? To zas budou jebat do konců new vegas.:D Jen teda ty energozbroje byly bolestivě umělý.:D
Do loru moc nejebali? :D >!Shady Sands: Am I a joke to you?!< >!New Vegas v na konci v titulcich je kompletne destroyed. Já jen doufám, že NCR není kompletně destroyed, ale jen se stáhli k pobřeží.!<
Šak hned píšu pod tím, že nechápu proč je shady sands v boneyardu(bývalé los angeles). Každopádně to mohli kompletně dojebat a to se nestalo. A NCR by mě taky zajímalo, nicméně už v new vegas hintovali, že je v vládě je korupce jako prase, takže to že se stáhli je celkem reálný.
> Shady Sands: Am I a joke to you? To je jediný validní argument. Ohledně zničenýho Vegas, nevíme kterej konec FNV si Bethesda vybrala. Možná YesMan, kterej skončil další válkou. Nebudeme vědět pár let do Season 2
Nejradši bych byl, kdyby to nechali nejasné, protože vlastně všechny možnosti tak mohly za nějakých okolností dopadnout.
Shady Sands bylo zničený až po událostech v New Vegas,takže cajk.
[https://www.ign.com/articles/fallout-official-timeline-confirmed-how-the-show-fits-in-with-the-games](https://www.ign.com/articles/fallout-official-timeline-confirmed-how-the-show-fits-in-with-the-games)
New Vegas bez světěl by se dalo vysvětlit, že byl den, ale nevím no :D
Ne, že došlo k zničení někdy po Battle of Hoover Dam
nejlepsi vec za posledni roky, skoda jenom ze je to dlouhy cekani mezi sezonama, to me zabiji:p
Líbilo se mi to hodně. Akorát ten retcon o lokaci Shady Sands
Ona ta lokace ani ve hrách nebyla nijak extra konzistentní, takže záleží
Mezi 1 a 2 se posunula jenom o pár set mil. Bethesda přesunula Shady Sands místo Boneyardu, a na ten se prostě zapomnělo.
Par set mil je vic nez sirka jednoho statu lol.
Když na tu mapu koukám znova tak se to o tolik neposunulu. Ale je to jedno, přesun Shady Sands je jedna věc kterou na tý show kritizovat budu. Jinak zbytek byl skvělej. I ten Jet co udrží Ghouly je zajímavej koncept
Ne jet, radaway. A fair point. Ale nikdo nerika ze sands se nemohlo prestehovat vic k populacni zakladne ncr
To huffovali Radaway?
No, ze ghoulove musi jet jet aby fungovali je established lore. Radaway proti feralovani je novinka. A dobra za me.
Celkem dobry, jen prilis zamereny na hrace. Kdo to nehral tak 80% serialu a ruznych detailu vubec nedoceni. Souboje v power armoru me pripadaly otresny, jak po strance "choreografie", tak CGI. Ale asi nejhorsi byl ten pes, scenarista asi nikdy ani psa nevidel. Jako kdyz ghoul mu chce zabit pana, pak i jeho a o 10 minut pozdeji je pes s ghoulem nejvetsi kamarad... A pak uz se zbytek serie chova divne. 85% pro hrace, 75% pro nehrace.
>Ale asi nejhorsi byl ten pes, scenarista asi nikdy ani psa nevidel. Jako kdyz ghoul mu chce zabit pana, pak i jeho a o 10 minut pozdeji je pes s ghoulem nejvetsi kamarad... A pak uz se zbytek serie chova divne. Idk můj pes je kamarád s každým, kdo má brokovnici.
Ikdyby ti tou brokovnici prave ustrelil nohu? Tak to je tezkej Pavlovuv reflex kteryho jsem si v serialu ale nevsiml.
Top. Furt mě sere, že bych si musel zaplatit PS+ abych mohl hrát FO 76. Který nevím, jestli by mě bavilo víc jak den, vzhledem k tomu, že jsem v tom před pár lety strávil 700hod. Todd se vyjádřil k nejastnostem v časové ose, kdy většina fallout fans brečela, že je to v rozporu s FO:NV, zároveň potvrdil, že NCR je furt gigantický a existuje. Takže ubrčený manbabies můžou přestat brečet.
76 je strašný shit, pokud máš rád F4… ořezaná fyzika, přesycené barvy, prázdno…
Při vydání ano. Dneska je to celkem dobrá hra. Ten engine je ale pořád na spadnutí
76 byl shit když vyšel, dneska je to super hra
Doslova lidi jako jsi ty, jsou důvod proč ta hra dopadla o x levelů níž, než měla potenciál. Online hra, kde má být kontent pro online hraní, prostor pro interakci lidí mezi s sebou. Oh no lidi mě zabili, vybrečíme si zázaz PVP. Oh no, bojím se interakce s ostatními hráči, svět je moc prázdnej, vybrečíme si NPC. FO4 je docela dobrá hra, ale jakmile to párkrát projdeš, je to nehratelný, ten příběh je otravný průjem. FO76 měl rozšířené mechaniky, skrz mutace je fyzika rozhodně lepší, škoda, že se nedostalo na endgame kontent, ale dělalo se pro dementy co nepochopili koncept samotné hry. FO76 není FO5 a nikdy neměl bejt. Tak či tak je to hodně zajímavej projekt a cením, že to bethesda dokázala převést do online prostředí, bez zkušeností.
Kind of mas pravdu ale FO 76 byl asi nejvic spackane vydani hry ever. Ta hra byla joke a clovek musel cekat tak pul roku aby se dala hrat. Takze timhle se ta hra celkem sama dost zabila… Protoze se FO76 stal synonym pro spatnou hru.
Hrál jsem od bety. Dala se hrát od prvního dne, i když to padalo a občas byl rollback. Co chceš, byl to obří online projekt, není technicky možné, aby taková hra byla první den 100%. Hlavně že cyberpunk byl skvělej, přitom byl ve větších sračkach, jen neměl tak ubrečenou komunitu.
Ne, tohle byla chyba na strane Bethesdy, ze si z lidi delaji sve testery a dovoli si dat zakaznikovi produkt v tak zalostnem stavu a zkurvit si reputaci, misto toho aby posunuli release date o pul roku (stejne plati pro CDPR a Cyberpunk). Jeste ten development hodilina nejake studio, kde nebylo prilis seniornich lidi a bum katastrofa na svete. Jeste ten trapas s tim, ze nevedeli jak se lidi dostavaji do dev rooms a berou si vsechny veci ktere chteji byla tresnicka. Super byl taky ten predrazeny collector set, kde power armor maska mela v sobe nejakou plisen. https://www.theverge.com/2019/9/25/20883431/fallout-76-helmet-recalled-mold-gamestop No proste totalni shitfest ale ono to preci “Just works…”
Já za to můžu jo? :D Za to, že když si koupím hru, tak čekám, že bude fungovat? Byl to hell, ano, možná to poté dali dohromady, ale to mě fakt nezajímá, nejsem tester. A prázdný svět mi nevadí, o tom to přece je, když je to wasteland, vadí mi, že jsem prakticky nikoho nepotkal. A brečíš tady možná ty, já chtěl Fallout online právě kvůli interakci s reálnými hráči, protože jak píšeš, v F4 po dohrání jsi tak op, že tam není co dělat. Taky jsem 76 pořídil ihned, jak to šlo. Ale byl to prostě paskvil :)
Rozdil mezi F76 a CP2077 je ten, ze CP2077 se dneska uz da hrat a je to docela dobra hra. To samy se bohuzel o F76 rict neda.
Lets do Jamboree and Fasnacht ... again and again and again and again and again, well and some shot confused trip to Pit without any real time explore and then some more JAMBOREEEEEEEEE
Ja jsem vcera zkusil F76 poprve, a nekolik let po vydani jsem mel pocit, ze hraju nejakou pre-alpha one man dev team proof of concept. Od menu, ovladani, grafiku, mechaniku strileni atd atd atd. naprostej odpad.
Mam na f4 pres 1500 hodin. 5 hod na f76. Ama
F76 je jediny Fallout kde jsou zalesnene plochy, co ty resis? :)))
https://www.cnet.com/deals/everybodys-playing-fallout-heres-how-to-get-76-free/
Kde komentoval NCR? Máš link? Početl bych si.
Tak si nemáš kupovat píčovinu jménem PS =)
Jediný co bych za sebe vytknul jsou kostýmy. Pipboy vypadá dost lacině a kostým energozbroje působí v některých scénách strašně lehce, někde je fyzika váhy doeditovaná. V něktetých scénách je vyloženě vidět, že postava visela na laně. Kulisy ale úžasný, příběh mě ihned vtáhl a zaujal stejně jako když jsem poprvé zapl 3, NV nebo Fallout 4. Humor mi nepřijde nijak zvlášť na sílu, prostě Fallout na který jsem zvyklý.
Energozbroje..
Trojku jsem od roku 2009 dohrál tak 10× s češtinou no, sorry. Srát všude anglinismy a jebat čechy že mluví česky ty vole..
Buď v klidu, energozbroj je to už od překladu FO1. Je to trochu paskvil, ale nejspíš lepší, než v češtině říkat "pavrármr".
Good ol' FO3 v češtině, pamatuju si jak jsem jako malá nechápala proč se to městečko jmenovalo "Megatuna"... jakože, kde je sakra ten velkej tuňák???
"Trojku jsem od roku 2009 dohrál tak 10x s češtinou" Hahaha
Super serial, pozrel som na posedenie, cakal som woke shit ale vobec to nebolo.
> cakal som woke shit ale vobec to nebolo. A hromada lidí je teď za to jebá. Takže win win
To su ludia co je u vsetkych, a zacina to byť otravne
Viděl jsem se dost lidí spíše stěžovat i tak ze to je woke. Například kamarád/ka v Brotherhoodu od Maximuse. (Myslel jsem si že to je prostě kluk, který prostě vypadá trochu jinak, ale dost lidí jsem viděl psát že to je holka tak idk ).
To je jediná "woke" část. A byli chytří, nikdy neřekli přímo. Je to takový "aby se neřeklo". Protože lets be honest, po apocalypse nikdo nedostane hormonovou terapii. \#justicefortomboys
Měl jsem na základě traileru docela vysoká očekávání, nakonec mě to strašně zklamalo. Ten humor je fajn, ale je jen jednou ze součástí Falloutu. Tohle je až groteskní od začátku do konce. Celé to působí strašně divně. Nedokážu to popsat, asi mám malou slovní zásobu. Jako by to bylo špatně sestříhané, dialogy jako by nedávaly úplně smysl. Navíc to používá takový ten hnusný typ kamery, kdy jsou kraje obrazu často rozostřené, no nevypadá to dobře. A taky mi přišel špatný zvuk, je to takové zvlášně tiché, nic moc dynamický rozsah a náhodně je nějaký zvuk hodně nahlas.
>Navíc to používá takový ten hnusný typ kamery, kdy jsou kraje obrazu často rozostřené Toho si už nějakou dobu všímám u vícero seriálů, takže to není mnou nebo mou televizí, fakt je to takhle natočený?
Ano, je to autorské rozhodnutí. Nevím jestli tím něco schovávají nebo si fakt myslí že to vypadá dobře. Ale tak nějak mi potom nedává smysl řešit nějaké 4K nebo HDR.
Volume slider: \*exists\*
Pro mě, týpka, co v 97' hrál Fallout s prvním legendárním českým překladem a všechny následující hry, a zná lore do poslední mrtě, je to 9 z 10. Sjel jsem to za tři dny komplet. V porovnání: Last of Us jsem opustil někdy kolem páté epizody. Yawn.
Za mě supr Co se týká těch zranění, řekl bych že to mělo být co nejvíc podobné hře, to ostřelování končetin bych řekl že bylo hodně podobné jak je to ve Fallout 4
Okey dokey to bylo
Totální hovadina, ale dnes je evidentně trendem nepoužívat mozek u ničeho, na co koukám. Evidentně se to filmařům vyplatilo a všech těch děr ve scénáři si všímám jen já. Viděl jsem zatím 4 díly, jako někdo kdo hrál skoro všechny hry bych řekl maximálně tak 5/10. Kulisy jsou pěkný, to je tak všechno.
Jj, je to hrozný zatím, 4 díly in. Já i manželka jsme hráli všechny hry a story / dialogy v seriálu jsou otřesné.
Seriál je za mě skvělým představením světa Falloutu (paradoxně East Coast Falloutu) pro nováčky, kteří o světě Falloutu neví vůbec nic, nebo se o něm teprve dozvídají. Lucy a Ghoul jsou za mě zajímavé a dobře napsané postavy, bohužel to se nedá říct o Maximovi. Seriál většinu času vypadá pěkně, především teda předválečná Amerika. Příběh seriálu je však těžký průměr. Bias hodnocení: 6,5 / 10 , objektivnější hodnocení: 8 / 10. Story spoilery: Příběh seriálu za mě v rámci zasazení nedává vůbec smysl. West Coast a především pak území Kalifornie je v době dění seriálu z větší části civilizované díky činům NCR na tolik, že opět začala industrializace. Lidé nejsou žádní nevzdělanci kteří žijí v rozpadlých chatrčích a neví jak funguje záchod. V částech NCR jako je například město Boneyard vznikla vysoká škola se zaměřením na medicínu. I když v seriálu došlo k odpálení Shady Sands (které je z nějakého důvodu v lokalitě Boneyardu), v žádném případě by to lidstvo neposlalo 150 let nazpátek a už vůbec by to neznamenalo konec NCR (což není potvrzené, ale minimálně to tak vypadá). Shady Sands je jen jedno město z národa tvořeného 5 státy a 700 000+ populací. Dle této logiky přece IRL USA nemůže existovat, protože jim Washington v roce 1814 vypálili Britové. Lore chyb je tam víc, například ignorování existence Mastera, který se svou armádou útočil na vaulty po celé Kalifornii ale z nějakého důvodu nechal na pokoji vault lucy, který je svou polohou "kousek" od jeho sídla.
Nebavi me to.
Spravne vtipne a nekdy hruzu nahanejici, chytra zapletka, co nekopiruje zadnou z her. Vyborne obsazeni a herci i produkce, co respektuji hry a lore. Super, co vic by si clovek mohl prat, nemuzu se dockat druhe sezony.
Jsou rumory, že kdyby Bethesda nedělala na TES6, tohle by byl příběh Fallout 5ky, popřípadě dalšího Obsidian spinoffu. A ono to překvapivě dost sedí.
Jsou v tom New Vegas vibes a (spoiler alert) nejen vibes.
Viděl jsem jen první díl. Zatím takový meh. Čekám, jestli to bude plný nesmyslů a protiřečení jako Fallout 3. A na madbrahmin.cz ještě nepadlo ani slovo.
Je to okie dokie
Skončil jsem uprostřed druhé episody, když ta Vaulterka vysvětlovala Ghoulovi že zabíjejí lidi v tom městě "není úplně cool" 😂 Skoro jsem to zabalil v první, když Raderi udělali bombu ve vaultu a utekli...a ta bomba byla k čemu? Aby i těhotná buchta s vypichnutym okem mohla utéct? lol
Kámo, musíš trochu dávat pozor, když se na něco díváš ??? To je celá pointa té postavy Lucy, vyrůstala ve vaultu, lidi tam mají úplně jiné hodnoty než ve wastelandu a celé to má být absurdní aby ukázali že na povrchu je úplně mimo. To s tou bombou bylo goofy.
Na druhou stranu souhlasím, že moc nechápu proč tu bombu ve dveřích do Vault 32. Aby je nemohli následovat? Dveře stačilo zavřít.
Super až na naznačený konec NCR. Doufám, že druhá série trochu rozvede, jak vypadá přežívající zbytek NCR. Přece jen se jednalo o obrovský státní celek a nedokážu si představit, že to jediné, co z něho za pár let po New Vegas zbylo, je jedna budova s Moldaverovou a desítkou vojáků...
Podle rozhovoru s Toddem to vypadá, že NCR se rozpadlo jen v okolí Shady Sands a jinak funguje dál.
Doufám, že to tak bude. Přece jen jsem měl vždycky ve Falloutu radši, když už se znovu rozvinula civilizace - ne že 200 let po válce nahoře existují jen malé skupinky najezdníků
Za mna vyborne spracovanie sveta. Urcite by sa tam dalo rypat v drobnostiach, ale postavy boli fajn, pribeh tiez takze si nieje zasadne na co stazovat. Teraz si uz len zelam aby to zase zbytocne nenatahovali. Dufam ze maju plus minus vymysleny pribeh a do styroch sezon su s tym hotovi.
Za "also z" zasloužíš downvote ale jinak souhlas
Co se týče live action videoherních adaptací, tak Fallout určitě patří k těm lepším (to moc těžký není, jelikož jich je stále pouze jednocifernej počet). Nicméně si stojím za názorem, že je velmi overrated (viz hodnocení 8.6 na imdb a 85% na čsfd). Většina postav absolutně nezajímavá, dialogy místama připadaly jako by je psalo děcko, CGI bylo u power armoru k smíchu, choreografie většiny soubojů nic moc, děj decentní ale nic extra. Velmi cením ale herecký výkony, zejména Ella Purnell, Kyle McLachlan a Walton Goggins. Celkově tak 6/10.
Za me bozi. Atmosfera skvela, groteskni nasili, absurdni situace, ja jsem nadsenej :) 1 a 2 jsem nehral, resp hral, ale byl jsem moc malej a prvni muj Fallout poradne byl 3, kterej se mi dost libil!
Mrzí mne, že budou příběh natahovat na X sérii, když je ten postapo svět tak pestrý a zajímavý. Pokud by byl co příběh, to série, seriál by si držel pozornost a postupně neuhníval na vlastních zápletkách.
Silo mě bavilo mnohem víc. Asi proto, že mám odehráno takže mě toho moc ve světě Falloutu nepřekvapí.
Hrozny, nedokoukal jsem prvni dil, neslo to, takovyhle srance maj do kvality daleko, a tu ja hledam hah:-)
🔝
Přišlo mi to dost cringe. A trosku me sere místo, aby vytvořili novej dej v jiný časový ose nebo státu, tak furt dojebavaj dějovou linii klasických falloutu a to nemluvím o ústřední zaplatce “najdi otce” to už fakt není vtipný ani po třetí.
Chyběl mi tam Sulik a jeho perlík, ale jinak spokojenost :-)
Hrál jsem všechny fallouty. Špatný to nebylo, ale moc nemusím tu humornou stránku a to že udělali z bratrstva někoho spatnýho. Chtěl bych to temnější jako byly fallout 1 a 2.
Na Falloutu je úžasný to, že tě vývojáři nutí činit rozhodnutí mezi zlem a větším zlem. BoS nejsou 100% dobro. Jsou to v podstatě nacisti ačkoli jsem se ve čtyřce vždy přidal na jejich stranu. Myslím, že v seriálu na to kladli veliký důraz, na to aby divák nefandil 100% nikomu.
Hrál jsem všechny fallouty a zlo rozhodně nejsou. Jen se starají sami o sebe primárně a za každou cenu chranej technologie pro zachování do budoucna. V tom seriálu mi přijde že z nich udělali slabochy a vrahouny no.
Rozhodne nejsou dobro. “Chrani technologie pro zachovani do budoucna” pro koho? Rozhodne ne vseobecne dobro, vzdyt to vsechno hoarduji pro sebe. Rozhodne jsou cool ale je to militaristicka az skoro fasisticka organizace, ktera si mysli, ze veskera technologie patri jim a jen jim samotnym.
Lol. BoS bez nejmenších výčitek a bez provokace vraždí ghouly a synthy a už od FO1 jsou pro ně všichni zvenku přinejlepším ozářený podlidi. Jednotlivý kliky BoS se trochu liší, ale jako celek mají do hodňáků fakt daleko.
Vždyť si doslova přivlastnují technologie i území, které zrovna napadnou. Nezajímaji se o civilisty, jen jak je využít, svým rekrutům vymívají mozek, vyhladili Railroad a i ke všem syntům přistupují stejně a chtějí je všechny zničit. BoS je doslova definice egocentrismu. Já je mám taky rád ale v NV to bylo zcela evidentní, main linka tě nutí je zabít ze vcelku relevantních důvodů.
> ke všem syntům přistupují stejně Justice for Paladin Danse
aha no pokud berem jen bethesdafallout tak jo no nic pred bethesdafalloutem nebylo, zadnej blackisle/interplay fallout nic
Tak bratrstvo někdy celkem špatný bylo. Ale asi spíš hlavně sobecký no. Záleží kdo ho zrovna vede.
Od kdy jsou BOS kladasove? Lol
ups tady nekdo hral ale moc nepochopil svet falloutu, prave ze to vystihli skvele vcetne humoru, BOS nejsou kladasove, to jsou pragmatici co jdou pres mrtvoli, hral si to opravdu?
Vystihli svět fallout 4. Ne originálních her fallout 1 a 2. Jde sice humoru bylo dost ale taky to bylo daleko temnější.
to proste neni vubec pravda, doporucim zahrat si to znovu a cist si texty a lore... je to megasarkasticka groteskni hra v temnejsim prostredi (no shit - fallout), ono kdyz neco hrajes jako dite a speedrunujes tak asi moc nepochopis o co v ty hre samotny vlastne jde:p
Souhlas. Ja mel BoS vzdy rad, ale byli casto pekni SoB😁
Je ve Falloutu vubec "dobra" frakce? BoS je regulerni kult, jsou asi tak dobri jako Enclave.
Dobri jsou mozna tak Minutemen a Railroad, protoze se snazi pomahat ostatnim. Vsichni ostatni tak nejak kopou za vlastni tym.
Railroad? Kdyz se zamyslis co delaji, co je jejich poslanim, jsou dobri? Minutemen jsou technicky vzato asi ti "good guys", ale prijdou me desne umele, jakoze fanservice pro moderniho (objevili se az ve fo4 pokud se nepletu) hrace ktery potrebuje jednorozmernou stranu. Kouzlo frakci ve FO je prave to ze jsou to rozdilne odstiny sede, ne jen cernobile dobro vs zlo.
> a to že udělali z bratrstva někoho spatnýho Takže to, co se udělalo ještě před Bethesdou? BoS aren't the good guys.
Sere mě, že Bethesda sere na 1,2 a New Vegas a že retconujou lore jen tak, aby se jim to hodilo. Ani nevím, co proti původním maj
Odpověď ve zkratce. https://preview.redd.it/5aofnjpma7vc1.png?width=784&format=png&auto=webp&s=f03f8ec38d32c3328304fc7c17d56a59c07d7103
Jediný co je reálnej retcon tak je lokace Shady Sands v Boneyardu. Co dalšího?
https://www.reddit.com/r/falloutlore/s/qqsMrqxROb
Hraju Fallouty od 1997 kdy vyšla jednička. Ten svět mám rád a vyznám se v něm jako v ideálním páru na vycházku: roztrhaná bota a plesnivá vlněná ponožka. Jako fanda můžu říct, že spoustu věcí vychází dost přesně, dobře, ohleduplně k lore. Něco nesouhlasí, ale to je holt daň za vizuální zpracovaní, nemam s tim problém. Typ humoru na pozadí špíny, bídy, a sci-fi pokroků sedí taky na jedničku. Kdo to kritizuje tak buď nehrál Fallouty nebo má kecy z pózy. Oceňuji portretovaní hlavního hrdiny jako zazačátku naivní dívky. Naprosto boží protiklad, skvělej material na vývoj hlavní hrdinky. Charaktery taky dost dobrý, BoS se mi líbili, dobře udělaný včetně toho zbabělce (původního) Tituse. Asi jediný, co mě tankovalo byli ti černoši vedle bělochů na pool party v 50-60 letech. Prostě tam museli zase vecpat woke 🙈 Přitom si to mohli nechat na tu "budoucnost", kde nějaká rasa nebo vyznání je všem stejně u zadku jako Yao guai co jsi měl k obědu. Ale v dobách brutálních nepokojů a stále existující segregace v USA, která trvala ještě i po Lutherovi a 64' fakt nebyli černoši s bělochama pomalu ani v jedný místnosti, natožpak někde u bazénu v družný konverzaci 🤷♂️ Že se k tomuhle zaprodal Nolan je fakt už konec tvl 🙃🙈 Celkově ale dost dobrý. Po tý katastrofální dehonestaci Tolkiena se Amazon vytáh pro změnu. EDIT: Díky věcné intervenci znalých Redditorů už Nolana hatovat nemusím a celý ten tankovací odstavec pozbyl smysl. Děkuji - a jsem fakt rád btw.
Vyznáš se ve Falloutu, ale nevíš, že ta předválečné doba byla lehce před rokem 2077. Ouch.
Však taky vyznám. Kvůli neznalosti jedný, byť zásadní informace těžko můžeš upřít znalost třeba 237 dalších, často neméně důležitých 🤷♂️ Každopádně ale díky za opravení týhle dost slušně zásadní. Takže můžu přestat hatovat Nolana. To jsem ve skutečnosti rád, a zůstavám ti vděčný.
Na druhou stranu uznávám, že v seriálu to nebylo až tak komunikováno a nedivil bych se, kdyby to nehráči pochopili přesně tak, jak jsi to popsal.
Vies, ze bomby padli v 2077 a nie 1977?
Jenom dohodim k tý rasový situaci. Ono sice je to inspirovaný co kdyby 60-70´ byly posedly atomem, ale odehrává se to 100 let po opravdovejch 60-70´. Jestli si pamatuju dobře, bomby padly 2077. Timhle si můzou opodstatnit úroveň společnosti
Jops, už jsem byl opraven i dalšími. Hele díky moc, a jj, davá to smysl.
to ale nebyli 50-60. léta 20. století ale již 21. stol (2077) - jenom anachonistický design
Kk, díky za upřesnění! Já tohle paradoxně fakt nevěděl a to jsem ve Falloutech docela žil a teď třeba hraju Nevadu (dost dobrej conversion, vřele doporučuju).
> 50-60 letech Ale 21. století. Bomby spadly 23 října 2077
Hry jsem nehrála, ale přišlo mi to dost dobrý. Doufám, že se teď bude dělat víc seriálů podle her.
Vsak se dela. Za par let bude god of war, warhammer 40k a cyberpunk
> cyberpunk You mean Edgerunners? Nebo bude S02?
Ještě neviděl a zatím se nechystám. Hrozně mě těší, že se to setkává s tak pozitivní odezvou, ale překvapila mě jedna věc. Jsem jediný, koho odradil už trailer tím, jak všechno působí hrozně navoněně? Kde je ta krásná špína ze světa Fallout? Vždyť ten ghúl z traileru vypadá víc lidsky, než polovina osazenstva naší hospody. Já bych asi spíš rozchodil odklon od lore než to, jak je vizuál tý TV show odlišnej od toho, co se mi vybaví v hlavě, když se řekne Fallout.
Nezridka prudce dementni dialogy psany 5letym ditetem, bolestne trapny "gagy" (obzvlast v dile 2 a 3) a obecna neschopnost poradne budovat postavy tak, aby se chovaly racionalne. Uz jen za tohle si to nezaslouzi vic nez 5/10. Nechapu, jak to muze tolik lidi prehlizet. To jako staci, aby to nebyla gigasracka, kterou cekal kazdej, a hned si ulevou uprdneme a dame tomu 85? Narozdil od nekterejch lidi me neurazi celkova pribehova kostra ani vizual, z toho titulu to naopak vzacne prinasi pozitivni chvilky.
Ty ale nemůžeš hodnotit seriál podle toho jak by si stál sám o sobě kdyby k tomu neexistoval žádnej lore nebo svět. Protože k fallout je svět i lore. Ty postavy jsou psaný tak, aby do toho světa padly. Maximus má nejvíc dementní konverzace ever, ale to je prostě fallout věc, kterou nepochopíš z toho, když se podíváš jen na povrch bubliny. Je to nod tomu, že on je blbej a má vymytej mozek a v podstatě jede build luck 10, intelligence 0 a proto mu i nejvíc dementní rozhodnutí ve výsledku vyjdou. A do toho je v podstatě přerostlé dítě. Lucy má občas wonky koverzace, ale to vychází z toho, že je z vaultu vychovaná k idealismu a nemá ponětí o reálném světě. A je absurdně moc naivní. Ale o tom to je, to je styl toho světa. Ale to by člověk musel trochu víc interagovat než kouknou zběžně na něco čemu nerozumí a dělat závěry. Tohle není generickej seriál kterej nemá background. Jasně, mohli by ten serial udelat tak, ze tomu porozumi kazdej blboun, ale pak si z toho muzeme udelat generickou sracku. Neříkám, že je to dokonalý, není. Jsou tam chyby, je tam vidět že neměli moc velkej budget na VFX / power armory a i chyby v nesrovnalosti toho co postavy můžou vidět. Ale rozhodně je to solidní zpracování a předčilo to očekávání. Já sám jsem čekal totální shitfest
To teda sakra muzu - nebot je to v prvni rade serialova tvorba, tzn. absolutne logicky se to musi drzet hlavne principu serialovy tvorby, pokud to ma bejt dobrej serial :D Nejaky "ukloneni" se tomu, ze HRAC (ne NPC) si muze ve hre naklikat cisilka, me v *serialovy adaptaci* fakt nezajima, od toho jsou tady ty hry. Pokud to nedokazou odlisit a adaptovat lip, nez skrze takovyhle levny a filmarsky nefunkcni forky, meli si to radsi odpustit. Naopak me zajima pribeh, dialogy a jejich kvalita, jak konzistentne jsou napsany a zahrany postavy, produkce, kamera a tisic dalsich veci, co k serialu patri. Snad zadnej Fallout (dokonce ani ty od Bethesdy) nema tak debilni a zoufale trapnej pahumor jako tohle. Blboun neni normalni divak, kterej to pomeruje v ramci standardu serialovy tvorby, ale ten, kdo obhajuje ty blatantni chyby jen kvuli tomu, ze je to adaptace hry... K adaptacim totiz patri i umeni vysvetlit vsechno, co je potreba k tomu, aby ta adaptace fungovala. A to vsechno mimochodem rikam jako nekdo, kdo Fallouty hraje od prvniho dilu... Jenom nehodlam slevovat z latky kvality, na kterou jsem zvyklej, jenom proto, ze je neco oznaceny jako Fallout.
Jsem nadšenej :)
Pre mňa je to tak 8/10 Bavil ma, ale proste tam boli niektoré prehnané veci. Mimo iného neviem zabudnúť Bethesde akú kolotočarinu z Falloutu spravili. Niečo ako Disney a Star Wars.
Jako nadšený fanoušek herní série dávám seriálu 9/10! ☺️moc povedený ☺️
[удалено]
[удалено]
užíj si levnou zabavu, pytlíku 😂😂
Bethesda napsala screenplay. Jsou rumory, že kdyby nedělali TES6, tak tenhle příběh by byl Fallout6
Viděl jsem včera první díl a jako člověk, co kdysi hrál Fallout 3 tomu dávám palec nahoru (abych věděl, kdy se mám schovat, a kdy už to nemá cenu).
Fallout jsem nikdy před tím nehrál. Bylo to zábavné. Zhlédl jsem to celé za víkend a těším se na další řadu. Mezitím jsem nainstaloval Fallout 4 a ještě týden počkám na ten HD update, než budu pokračovatv hraní. :)
[удалено]
Z Vegas nezkurvili nic, alespoň co se týče timeline do konce hry + DLC
Osobně podle mně asi best seriál tenhle rok.
Vůbec to nebylo špatné u mě 4,5 z 5. Na hlavní hrdinku se dobře kouká. Linka kolem Vaultu 4 byla super. Ale největší highlite celého seriálu je jednoznačně Walton Goggins.
Naprostá TOPka, ale to jen díky tomu, že to nedostal pod ruky zasranej Netflix. :) To by tam bylo hned 150 záběru na zombie buzeranty a kdo ví co ještě. :D